Min älskade Doris!

Min älskling!

Jaha, då va även denna helg över...
Min mamma, pappa och min systerson Anton va och hälsa på mig i söndag.. Vi åkte till den nya elekronik affären Media Markt som har öppnat inne på Heron City.. När vi gick därifrån hade jag fått en ny digital kamera =) eller pappa sa att jag skulle betala tillbaka på den så fort jag kan.. Men om jag känner  in pappa rätt så kommer jag säkerligen få den =) Jag även en ny Mp3.. Min gamla har gått sönder.. =( men den nya har bara 128 mb... men de räcker...
Vad har mer hänt i helgen då??
Hmm... Jo jag har ju jobbat... Jätte kul.. Alla stammisar va jätte glad att se mig tillbax..
En stammis sa:
- Åhh vad kul. Äntligen få man se det glada ansiktet igen! Jag blir så glad varje gång jag ser dej för att du jämnt är så glad.
Haha.. de e ju kul o höra! Jag hoppas på o få jobba 28/ 10 för då e det karaoke där.. Faan vad kul!
På lördag kväll satt jag, Andreas och Lisa på jobbet o drack lite.. Sen när Daniel ville stänga, så tänkte vi bara gå hem o slagga.. Men Istället gick vi med Pontus och Annika hem till dom och drack lite grogg o lyssna på musik... Jätte trevligt.. Annika sa att hon hade saknat mitt glada ansikte, och att jag o en annan tjej som heter Adina va dom trevligaste och mest servic inriktade som jobbade där. Och att det inte alls var lika bra där nu när vi hade slutatat...
Idag har jag pluggat.. Jag har gjort klart ett skolarbete om "Skolbarnsomsorg".. Nu har jag bara ett arbete kvar och göra.. Tänkte att ja ska göra det nu, medans jag är själv. För när Andreas kommer hem så blir det bara och slänga i sig lite mat och sen dra och träna.. Vi har blivit as duktiga! Vi tränar måndag, onsdag, torsdag, fredag (ibland) och lördag eller söndag.. I lördags va vi på gymmet klockan  10,00.. *hurtig*
Det har aldrig varit så bra mellan mig och Andreas som det är nu... Jätte skönt. Inga tjaffs eller bråk.. Skit skönt!!

Åhh.. I söndags när mamma och pappa var hos mig så hämtade dom min älskade katt Doris. *tårar* Men de är ju bäst för henne. Ohc jag kan ju hälsa på henne precis när jag vill!

Nu ska jag fortsätta plugga!
SNART E DE DAX FÖR TAKIDA!! HANNA HÄMTADE UT BILJETTERNA IDAG!! *NICE*

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0