Läs inte då da för helvete!

Om du nu stör dig så mycket på det ja skriver, så kan du ju sluta läsa min blogg. Du e väl inte så jävla tuff som inte ens kan skriva vem de är. Du kanske inte står för vad du säger, stackare det finns psykologer man kan gå till för att få hjälp. Ett råd till dig är att boka en tid och gå dit. För din egen skull. Annars kommer inte du komma långt i livet om du inte står för dina egna handlingar!

Idag har jag varit ute hos min mamma och pappa.. Ja och mamma har varit ute i skogen och plockat massa svamp... Hahaha... Jätte kul faktiskt! Men nu e ja lite nojig att ja ska ha massa fästingar på mig, det känns som det kryper i hela kroppen...

Pappa håller på och fixar min dator... De e nå vajsing me den.. Hoppas att den kommer fungera, så jag kan skaffa internet... De vore ju inte en dag för tiden.

Nästa helg ska är det BANDIT fest...  Wiihaaa... fan vad kul då ja få festa med mina tjejer.. De va ju lixom inte igår man gjorde det... Det blir ju så när man skaffar pojkvän.. Man glider ifrån varann...
Nu måste ja sluta, pappa ska fixa nåt...

Over and out!

Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Piffen

Tjena Stumpan! Är de catfight på bloggen? =)Vissa människor är lite patetiska, men alla kan ju inte vara lika unika som vi! *ler* Puss o hångel Piffsan

2006-09-24 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0