Terapi shoppning!

Åhh idag har jag gått på stan hela dagen... Jag har terapi shoppat och det kändes skit skönt... Men nu har jag värsta rå ångesten för att jag gjort av me pengar som jag inte ens har...
Men det kändes iallafall skönt att göra nåt... Även om jag var ensam största delen... Jag träffadet Tanja på hennes jobb.. Hon bjöd mej på mat, sen gick vi en liten runda och gjorde av med ännu mer pengar.. Men det var verkligen superkul och träffa henne, jag har inte träffat henne sen i sommras.. Dessutom träffade jag Christian en sväng på T-centralen, det var riktigt skoj... Han har ja inte heller träffat sen i sommras.. Men det var jätte kul o träffa honom...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0