Imse vimse spindel...

image66

image67




Fyyy faan!! Ja satt precis i badkaret o skulle raka benen... Så ser jag nåt i ögonvrån, tittar dit och får panik... Världens största källarspindel sitter precis breve mej.. I panik tar jag duschen o sprutar allt vad jag kan på den.. Så tittar jag ner o kollar fall den e på väg ner i brunnen, men jag ser den inte, då tittar ja på väggen igen och då e den på väg upp igen.... USCH!!! Samtidigt ringer jag mamma o pappa och frågar om dom kan hoppa, eftersom jag tänkte ta kort på den.. Så får jag ett kort taget o undrar hur faan ja ska få bort den.  Ja står i duschen me ett orakat ben och balsam kvar i håret. Och istortsett bara panik skriker.. Tillslut tar jag tidningen som ligger på tvättmaskinen o drämmer till den allt vad jag kan. Men snuddar den bara o den ramlar ner igen... NEEEEJ... Panikskrik igen... Till slut får jag tag på den rackarns spindeln.. Nu e den död... Tacka fan för de...
Men jag har hört att har man spindlar i lägenheten så betyder de att de inte är fuktskadat.. Och ska ja ha fler spindlar springa omkring o skrämma ihjäl mej så vill jag nog inte ha mina nya ventiler...

Nu ska ja sova!

Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Niklas

heh, men du klubbade den till slut :) du vann iaf :)

2007-08-16 @ 11:13:51
URL: http://mentalmasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0