Längtar

Usch vad jag längtar till imorn.. Då får jag äntligen träffa min Samuel igen.... Saknaden är så fruktansvärt stor när man är ifrån varann.. Och tänker man på hur långt de är mellan oss så blir saknaden ännu större..
Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb i Östersund snart, så vi kan flytta dit och bara strundta i alla dryga och otrevliga människor här nere.. Jag hoppas också att Norge kommer bli av. De skulle ju vara kanon...

I helgen ska vi ha Troy.. Mysigt.. Vi ska även kolla på alla motorcyklar som ska åka Mälaren runt, och sedan åka till Nynäs för att kolla på båttävlingarna, sen blir de grilla och mysa me mamsen o pappsen...

Men nu måste jag sova, klockan har stigit över 21.00 gränsen för 30 minuter sen...

Puss Bitchen

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0