Löning idag =)

Löning idag =)


Kul tordag... Neeej! Vi har börjat inskolningarna på jobbet nu... Och idag tänkte jag att jag skulle åka ett tåg tidigare för att inte komma med andan i halsen. Men som vanligt är ju dom här tågen inte anpassade för kyla och snö.. Nää, tåget var inställt och de efter var försenat, så jag tog taxi... Fy faaan 700 spänn... Men då får ja ändå tillbaka 400 från SL, och 300 från chefen... Men trots att jag tog taxi så kom jag inte i tid... Nää, för då va de ju klart som faan att de va massa köer... Suck!

 

Nu har jag och Andreas flyttat ihop.. Äntligen.. Jag blev av med min lägenhet nu 1 februari, så jag slapp uppsägningstiden.. Egentligen skulle jag bli av med den 1 maj.. Hon som flyttar in i lägenheten tar över alla mina möbler, så de e as bra, då slipper jag köra dom till soppen..

Nu ska jag fortsätta packa upp...

 

Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0