Första arbetsdagen

Usch.. Idag började allvaret igen.. Inge kul.. När jag gick till bussen imorse hade jag världens rå ångest... Jag ville verkligen inte..
Det började redan igår eftermiddag, jag mådde skit konstigt i kroppen och det kändes som jag bara ville lägga mej ner och gråta.. Vet inte vad de va som hände...
Och imorse va de kaos... Hela jag kändes konstig, och det blev ju inte bättre för att Samuel åkte hem imorse heller...
Inatt blir första natten på 2 veckor som ja ska sova själv... Usch... Vill inte de.. Hur ska jag nu kunna somna utan hans armar runt mej??

Men på jobbet gick de ganska bra.. Lite segt men de gick.. Jag och Andreas va i barngrupp och Helena ocg Oskar höll på och måla om och städa... Imorn blir det likadant...
Dagen gick hyfsat fort iallafall...

Stackars Doris, hon ramla ner från min säng idag.. Tyckte så synd om henne, hon såg alldeles vimmelkantig ut efterår. Men det gick ju bra. Och tur va väl de. Ja har inte råd och åka till nån vetrinär nu... Fick ju 4000 i avdrag på lönen den här månaden.... FEL!
Nu ska jag kolla på tv...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0