Jag bara klagar o klagar...

Nu va de ju ett tag sen man skrev i sin lilla blogg..
Men det är ju så mycket som händer hela tiden, så jag vet ju aldrig vart man ska börja.. Så nu tänkte ja passa på o skriva lite när jag ändå e hemma och mår skit...

I tordags så bröt min hemska förkylning ut.. Jippie tänkte ja de e ju as bra, då kan jag iallafall jobba på fredagen och vara hemma och bli frisk under helgen... Tjii fick jag.. I tordags kväll fick jag feber och mådde allmänt piss... Så de blev o ligga hemma i sängen på fredagen...  Aja, då hinner jag väl bli frisk under helgen då... Men nej, jag har fortfarande feber till och från och är så fruktansvärt matt i hela kroppen att det är ansträngande och gå från sängen till toaletten... Jag lever på alvedon och treo för att orka va uppe en stund... Jag bara hostar så fort jag ligger ner, och nu antar jag att jag har fått lunginflammation igen.. Jag har fruktansvärt ont i mina bihålor som om inte de andra skulle räcka gott o väl.. SUCK!! Jag ska försöka ta mej iväg till läkaren imorn, men då måste jag åka ända ner till Nynäs, för här i Ösmo har dom kommit på den jätte bra idén att dom stänger vårdcentralen under sommaren... Aaa... Pricken över i:et är att min mage dessutom har börjat krångla igen... Åhh jag orkar inte... Så om ja kommer till nån läkare imorn så ska jag prata med dom om min mage me...
Pappa som har problem med sin mage, tror att jag "bara" har fått stressmage... De kan ju vara så, men ändå de e ju inte skönt direkt... Pappa tror att de e inre stress... För att jag ska flytta nu, och jag vet inte om jag får ha kvar jobbet i januari, och pengar.. Hur jag ska klara mej... Men det är nog mest jobbet som jag oroar mej för.. Eftersom jag bara har ett vikariet där till Januari, och eftersom jag har varit sjuk nu ganska mycket... Åhh de suger... De e lixom juni nu, och jag har redan käkat pencilin 5 gånger i år... För halsfluss och lunginflammation..

Så nu har jag tyckt synd om mej själv ett tag=)

På Onsdag så flyttar jag *Wiiiihaaa* lovley! Tillbax till södertälje=) Det känns lite spännande eftersom jag inte har bott själv på 6 månader.. Jag har iallafall världens bästa föräldrar som ställer upp så himla mycket på mej...
Pappa har hyrt släp o lånat en bil av nån kompis.. Så på tisdag ska han hämta släpet så ska vi börka köra på onsdag, sen på torsdag ska jag packa upp och fixa allt... Eftersom jag var så smart och bjöd hem massa folk till mej på midsommar... Ja vad bra, ska vi sitta bland alla flyttkartonger då eller? Som tur är så fick jag ledigt på torsdag, så jag hoppas att jag e frisk till onsdag/ torsdag så ja orkar flytta o greja...
Men de e väl bara o proppa i sej alvedon och gå med en nässpraysflaska i vardera näsborre.. =)

Nu ska jag sova en stund...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0