Vart någonstans i livet är jag???

78073-28

Jag har ingen aning vart i livet jag stå just nu... Jag e totalt förvirrad.. Jag vet inte om jag r gld, ledsen, arg, eller skit förbannad. Jag har ingen aning!
Jag och Andreas har bestämmt att vi ska ta ett break. Det är välbehövligt vll jag lova!
Nu har ytterligare en lögn från hans sida kommit fram. Och jag vet inte varför han ljuger. E de för att dölja något annat eller är det brist på respekt??
Jag vet inte vad som händer. Jag vet inte heller vad som kommer hända. Antingen blir allt bra och vi kommer fortsätta träffas, eller så är det här kanske slutet på vårt förhållande som varit upp och ner ganska länge..
Jag vill tacka mina underbara kompisar som ger mig allt deras stöd utan dom hade jag aldrig klarat mej!
Jag vill även tacka min underbara familj.. Som alltid ställer upp! Jag älskar er! 

Jag fick ett sms av min vän Piffen idag. Jag har läst det nästan 1000 gånger.. Det lyder såhär:

    "Kännslorna kanske kommer när ni är ifrån varann. ibland tar man saker för givet när dom hela tiden är nära en o vet inte vad man hade förrände är ifrån en. Men de skadar inte att ta reda på vad du känner. Så jag tycker ni gör rätt i o ta en pause.. Du e stark o du kommer veta vad du känner, det kanske bara tar lite tid att lista ut. Puss"

Varje gång jag läser det så tänker ja: "Ja, faan Sandra du e faan stark, jag måste vara stark!


Puss Bitchen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker också du gör rätt gumman!! Tänk noga över allt och handla efter hur du känner.
Puss o Kram!!

Kom ihåg att vi älskar dig jag o Anton!

2007-03-28 @ 20:47:19
Postat av: Piffsan

Jag är glad att jag kunde hjälpa dej vännen! Du är stark, så du kommer att klara de! Puss

2007-03-29 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0