Underbara helg!

Härliga helg! Inget inplanerat! Egentligen skulle jag ha jobbat idag igen, men eftersom jag har blivit kalasförkyld så ringde jag till jobbet och sa att ja inte kan jobba, för jag måste bli frisk till mitt riktiga jobb för de e viktigare... De va helt okej, hon förstod. Jag har ju jobbat 6 helger irad, även helgerna som inte varit minna..

I går var jag ledig från jobbet (de riktiga) jag va hos läkaren för att skriva intyg och undersöka mej lite till...  Så nu har jag haft lång ledigt.. Imorse när vi vaknade så trodde jag att de va söndag.. Jag var helt säker på de, men Anders intygade mej att de va lördag...

Idag har jag och Anders varit på Ikea.. Fy helvete vad folk de va.. Jag skulle egentligen inte köpa nånting.. Men som vanligt kommer man ju inte ifrån Ikea utan minst en påse.. Jag köpte nya blommor. Men de tog ungefär 2, 5 sekund efter att ja satte upp dom i köket innan Doris attackerade dom... Sen köpte ja en fleecefilt till Katt så hon inte behöver använda min kuri kuri filt.. Men jag tror inte hon uppskatta den så mycket, för när jag lyfte upp henne så sprang hon ner på engång...
Jag träffade 2 barn från förskolan på Ikea också.. De va ju lite kul...

Idag ska jag och Anders och hans pappa på hockey.. SSK- Luleå.. De ska bli skoj skoj...

Haha jag fick brev av min farmor igår... Åhh gulliga farmor! Hon berätta bl a att hon höll på och sticka raggsockor till Petter och Marcus. Hon hade gjort 4 par med de kunde bli ända till 12.. hahaha... Hon är ju för gullig... Jag måste ringa henne nån dag när jag har tid...

Nu ska jag packa ihop mej för att sedan gå upp till Anders...


Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0