Jävla svenne hora!

jag tycker att det är fruktansvärt att man inte kan vara svensk tjej i Södertälje utan att nångång få höra jävla svenne hora..
Alldeles nyss när jag cyklade från ICA MAXi.. Så cyklade jag förbi ett grabbgäng på ca 7 personer ((Syrianer)). När jag är precis breve dom så säger ena killen "- Tjena snygging."  Jag svarade inte utan fortsatte att åka hemåt. När jag precis har cyklat förbi dom så skriker dom "- JÄVLA SVENNE HORA."
Det är ju katastrof att man inte ska kunna bara få vara!
USCH & FY!!

Jag hämtade även ett paket när jag va på Maxi. Jag hade beställt 3 par jeans från La Redoute. Men det var ingen höjdare... Ja måste skicka tillbaka alla 3... =( men men.. det kanske är lika bra...

Åh fy vad jag längtar tills på onsdag.. Då ska jag löneförhandla =) Usch, jag kommer vara sååå nervös..

Nu ska jag titta på tv.. Och snart sova...


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Favorit Plingen

Det kommer gå bra med löneförhandlingen. Kom ihåg mina knep =) Puss kram

2007-09-10 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0