Nu ar vi har!

Heej! Har ar allt bra! Varmt som tusan.. Man kan knappt vara i solen.. Har e det skuggan som galler.. Min hosta har blivit istortsett varre an den va forut.. ganska jobbigt, speciellt pa natterna..


Flyresan hit gick val ganska bra... Anders va tvungen och ge mej en knuff i ryggen, annars hade jag alrdig gatt pa.. Tarana sprutade, men tur e ju att flygvardinnorna e underbara.. Jag fick ga fram i carpiten och halsa pa kapten och kolla hur det sag ut dar.. Da kande jag mej verkligen som e 5 aring...


Nar vi skulle landa har i Phuket, blaste det for mycket, sa efter 1  forsok oh landa gav kan upp och vi fick aka till en annan landningsbana.. Da grat jag ordentligt! Sa hem vet jag inte hur jag ska ta mej..  For jag har verkligen ingen lust att flyga!

Vi vet inte om vi kommer skaffa ett thai nummer. Men ja satter pa min mobil lite da och da, sa sms kan jag lasa.. Jag ska uppdatera bloggen sa fort jag kan!


Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0