åh så skönt!

Nu har vi äntligen burit ner alla saker i källaren.. de gick faktiskt fortare än ja trodde... Nu e de klart iaf och vi håller på och tvättar.. Sen ska vi norg iväg och fiska... =)

Idag fick jag reda på det jag har bett er hålla tummarna om... Ja kan fortfarande inte säga vad det är, men det verkar positivt =) på onsdag / torsdag får jag reda på mer och även ni bloggläsare... Så fortsätt hålla tummarna för mej.... speciellt på onsdag kl 17.00...

Nu ska jag njuta av helgen!


Puss Bitchen


Ps... hur gör man för få presentkort och dyl??? Ds...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hi hi jag vet ska jag skvallra :P

2008-08-15 @ 19:46:17
Postat av: Anna-Karin

meh! inga hemlisar.. man blir ju nyfiken för mindre! :D

2008-08-16 @ 17:47:21
Postat av: helena

Nyfiken =)

2008-08-17 @ 14:08:24
URL: http://heliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0