Håll tummarna och tack såååå mycket!

Imorn gäller det...
Imorgon måste alla ni som läser detta hålla tummarna för mej.... Ja kan dock inte säga ännu vad det gäller.. Men snart... Lova hålla tummar och år för mej!!
Faan ja kommer inte kunna sova inatt.. Ja i såååå shit nervös!!!


idag va jag hos ögonläkaren... igen... Men dom vet fortfarande inte vad det kan vara... Hon skulle iaf försöka skynda på magnetröntgen så ja slipper vänta.. och OM det skulle va nån tumör eller skit...

Dagen på jobbet har varit soft... Jag va inte i barngrupp idag, utan höll på och fixa miljön och shit.. Men eftersom jag kom senare så försvann massa tid för mej, så jag hann inte riktigt allt som jag skulle behövt hinna med.. Men men..

Idag fick jag en kommentar som jag blev jätte glad över.. De va en tjej, Sanna hette on.. Hon skrev  "Ha en fin dag" bara den lilla kommentaren gjorde mej jätte glad. Så tack så jätte mycket!!

Nu ska jag vara social med min sambo...

KOM IHÅG OCH HÅLLA TUMMARNA FÖR MEJ IMORGON!!!


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0