Idag kom dagen...

Såå då va dagen slut.. äntligen!

Nu kan alla ni som tänkte på mej kl 17.00 idag sluta och tänka på mej =) nu e de dax för mej att tänka på mej... Hmm låter märkligt... Ja kan fortfarande inte berätta vad de handlar om... sorry!

Nu ska ja kolla på tv, dusch och gå och sova... Förresten, vi blir av med våran lägenhet redan på söndag, och de bästa är att vi slipper städa ur den!!! För hon som ska flytta in där gör de om hon får flytta in tidigare =)

På lördag ska vi på fräftskiva hos Anders syster och man... Åhh så gott!!

Pappa ringde på min mobil idag... Söta han, så säger han så här:

Pappa: Pratar du i mobilen?

Jag: Öh ja du ringde ju på den...?

Pappa: Har du headset i?

Jag: Nää ja tog ut den nu när ja skulle svara...?

Pappa: Tänk p åatt du har haft mobil över 10 år, och de kan sätta sina spår i huvudet.....
              Jag tänkte om det har nånting med synen osv och göra...

Jag: Ok ja stoppar i den, vänta lite...

Pappa: Bra så använder du den varje gång du pratar i mobilen....

Visst e han söt, min pappa, som bryr sig om sin dotter??



Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med pappa o tanken har slagit mig också. Så nu lyssnar du på oss bestämmer

Vi är ju rädda om dig, puss puss

2008-08-20 @ 21:08:31
Postat av: Favorit Plingen

Jag är grymt nyfiken, så jag ringer dig imårn för nu lär ju du ligga i bingen =) Puss

2008-08-20 @ 21:19:34
Postat av: helena

haha, det där lät ungefär som det skulle kunna komma från pappa =)

2008-08-20 @ 22:13:26
URL: http://helina.webblogg.se/
Postat av: Anna-Karin

ja du har ju alltid varit mobilkär under den tiden vi kännt varann.... Ta d lugnt me d. kram :)

2008-08-21 @ 09:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0