INGEN TUMÖR!!!

Idag har jag varit på nånting... Kan fortfarande inte säga vad de är... Men de blev nog jätte bra iaf=)

Idag ringde min ögonläkare... Hon gav mej de glada beskedet att jag INTE har nån tumör... *lättad*

Nu e de dax för mej att bli fit... Anders va iväg och pumpade upp min pilatesboll =) så nu kan ja inte längre skylla på att jag inte orkar åka till gymet...


Nu e de dax och bli lite fit!!


Kelsjuka Doris....


Till o me med datan kelar hon...


Nu ska ja bara vara... Fick stänga idag på jobbet... Utan förvarning... De kom som ett slag i magen, med tanke på att jag skulle träffa nån 17:15..... Men de gick ju bra och allt löste sej =)



Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0