Min älskling e bäst!

Igår skulle min älskling göra pizza i ugn till middag.. haha jag garvar bara jag tänker på de...

Iallafall, han hade satt på ugnen och gick för att sätta upp fläkten i vardagsrummet, efter ett tag frågade han mej om jag kunde gå och kolla fall ugnen va varm än..
När jag öppnade ugnsluckan så sved de till i ögonen och det rök så in i tusan... Han hade lagt bakpapper i botten av ugnen för att det inte skulle droppa kladd frå pissprna... Hahaha... De näst intill brann i ugnen... Och fyyy faan vad det luktade!!
De e ju tur att vi inte har nåb brandvarnanre än.. För den hade garanterat börjat tjuta!! Haha de va bara o öppna alla fönster som fanns i lägenheten för att vädra ur så gott det gick...

Söta han!

Ni kanske förstår att de lukta...?


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

inte grilla nya lägenheten...

2008-08-12 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0