Min hemlighet var...

Jag fick jobbet =) nu vet alla vad de är som varit så hemligt... Ja har varit på anställningsintervju... Ja kommer börja jobba me Håkan, Bråkan kråkan =) haha
Åhh sååååå kul!!
Jag prata med min chef idag, och frågade om dom kunde göra nåt åt min lön, mne de kunde dom inte, och då kändes de som att dom inte ville ha mej kvar heller... Så på tisdags skrivs förhoppningsvis mitt uppsägningspapper på =)

Idag har vi haft katastrof dag på jobbet... 24 barn och 3 pedagoger.... Men de gick ändå skit bra...

Imorn vill jag åka till Skärholmens centrum och kolla och kanske shoppa lite... Ja behöver en ny höstjacka / kappa...

Nu ska ja kolla lite tv och sova, ja har fruktansvärt ont i huvudet....

GRATTIS TILL MEJ SJÄLV TILL JOBBET!!! Tack tack

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0