Nu e ja klar!!

Så nu har jag klätt på mej, sminkat mej och ätit frulle... Nu sitter jag framför datan en stund innan ja ska till tåget..
Ja kommer komma till jobbet till lunch idag.. Jag ska ju till ögonläkaren igen.... Suck..

Idag har vi PK på jobbet.. De suger verkligen, för det är inte slut förrän 19.00 då e man inte hemma förrän sent!
Dessutom har det utökat så de e från 18-19 istället för 17-19.. Ajaa ingen idé att klaga, det går ju inte att göra nånting åt det...

Jag löngtar jätte mcyket till imorn.. Då får ju ja reda på en sak.... Åhh *hoppas hoppas hoppas*



Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag :D

2008-08-14 @ 07:47:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: marina

Det e inte jag som har fixat min blogg utan min kompis Ida (hhtp://pidaa.blogg.se)...Hon är grym!!!

Men tyvärr så har hon slutat fixa bloggar till allmänheten just nu....blev för många som hörde av sig.

2008-08-14 @ 20:14:42
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0