Tattomässa och kräftskiva!


Björn i bilen på väg till mässan..

Kenta på väg..

Vi har de bra, vi här bak i bilen.....

Galenskaparna..

Jag blir lätt uttråkad av att åka bil...
_____________________________________________________________________________________________

KRÄFTSKIVAN...

Björn & Kenta & maten...

Anna fick en lysande idé..

Hej tummen upp...

Björn ville äta upp alla kräftor...

Egna fiskade kräftor....

Fint pyntat!



Björn linslus..





SKÅÅÅL

Hmm... vad gör jag, medans snappsen hälls upp??

Smaskens....

Åh hatarna på sne...



Kentas blåtiror...

Åhh neeej inte igen!

Anna full eller bara lite ful?

Snygging...

Min älskling...

Björn...

Kent...



Muntra...

Jag fick en blomma av Anna=) Jag gav en likadan till busschaffisen...

Anders bäddade sängen till Kenta...

Men Kenta sov i stolen, med både dator och tv på...

Doris åt chips...

De var vad jag hade och bjuda på...


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: marina

ha ha ha, ja du ser ut att ha haft en trevlig helg i alla fall...Och grattis till jobbet får jag väl säga oxå :-P



syns imorn.

2008-09-01 @ 18:50:40
URL: http://Http://marinasinmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0