7/8- 2008

Idag skulle jag göra ryggmärgsprov... När jag fick komma in till läkaren följde pappa såklart med mej.. Jag var skit nervös!!
Lkaren började ställa massa frågor om allt möjligt. Sen fick jag göra massa tester, han kolla mina reflexer och massa annat..
Han gjorde ett test, då skulle jag stå ihop med fötterna och blunda. Så knuffa han mej så jag höll på och ramla.. De första jag sa.. - Mäh vad gör du??!  det skrattade pappa åt efteråt... =)
Efter att han gjort massa tester och skit så sa han, att han skulle skicka en remiss till magnetröntgen... (( ? )) eftersom ryggmärgsvätskan bara visar 20 % av vad det kan vara, och magnetröntgen visar 80%, så om magnetröntgen visar nåt blir de ryggmärgsprov... Annars blir det nåt annat..

Efter de va pappa och jag i Tumba.. det va nåt ställe där dom sålde ut massa saker.. Jag hitta ett par skit snygga skor som jag fick av pappsen.. Tack tack kära far!


Mina nya Puma =) Love them!

I förrgår va vi iväg och fiskade en sväng.. Anders fick en skit stor abborre.. Huvudet va lika stort som ett cigg paket..



Igår va vi iväg igen och fiskade.. Då va det min tur att få en bamsing... Den va också jätte stor, men inte likastor som Anders..
När vi packade ihop våra saker för vi skulle åka hem, satte ja mej på huk.. Så brände de till av bara faaan i knävecket... Jag e ganska säker på att det var en getingjävel som stack mej...


Anders och jag funderar på att flytta upp till Kluk.. Men det är ju både för och nackdelar med det... En nackdel e ju att jag inte kommer kunna träffa Anton och den nya bebisen ((SOm jag tror är en flicka)) speciellt ofta.. Och en annan e ju att den dagen vi får barn kommer ju inte våra föräldrar träffa den så ofta...

Nu ska jag börja med maten... Undrar vad man ska göra för nåt...


Skriv gärna komentarer när ni har läst i min blogg! Det är så himla roligt och läsa =)


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag har likdana skor och dom e så sköna!!!Så hur e det med er då?Tråkigt på tåget utan mig...haha!

2008-08-08 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0