Anton min prins hoppas du blir frisk snart!

Tjooooohejsan!

De blev pizza till middag... Vi orkade inte göra nåt själv...
Nu väntar ja på att Anders ska duscha så jag kan göra de sen... Känner mej en aning ofräsch... Jag har ju inte duschat sen i torsdagskväll =/ Vi har ju varit ute på landet.. Och där va de inte så viktigt att duscha haha=) Men nu ska ja snart få hoppa in i duschen och skrubba men kliniskren =) och det ska bli sååååå skönt... Bort med all hästskit, ingnord röklukt och bort med all katt och hund hår... Åhhh vad jag längtar =)

Stackars Anton.. Han är på Astrid Lindgrens barnsjukhus... Han har haft int i magen sen i söndags, han spydde 1 gång på julafton... Inget mer... Fortfarande fruktansvärt ont i magen... Natten till fredagen så spydde han igen... Men också då bara 1 gång... Dom ringde sjukvårdsgrejen och dom sa att dom skulle pka till Sacksa (( Hur de nu stavas)) sjukhuset iaf.. Där fick han lavemang och sen va de inge mer... Nån trodde att det kunde vara förstoppning, även fast han går på toa normalt.. Aaa de kan tydligen bli så.. Läkaren dom träffade då skulle ringa idag igen för att se hur han mådde..
Sen inatt igen så spydde han igen... Men även då bara 1 gång.. Syrran ringde sjukvården, men ja vet inte vad dom sa.. Men sen hade dom fått en remiss till Astrid Lindgrens och där har dom varit nu sen 14:30...
Även fast man har remiss så går ju akuta fall före...
Nu när jag pratade me syrran hade dom varit uppe på röntgen... OCh precis efter att hon sa de så kom läkaren in och vi va tvugna och lägga på.... Så nu väntar ja otåligt på att hon ska höra av sej så jag vet hur det är...
Åhhh stackars min lilla prins!!!

Imorn funderar jag på att gå ner på stan... Kanske kolla lite mellandagsrea....
Jag tror även att jag ska köpa mej en bröllopstidning =)

Mamma ska sy min klänning.. Jag frågade henne och de ville hon... Jag vill även ha Ingela och min syster som brudtärnor och Anton som ringbärare.. =O)
Åhh vad jag längtar!! Men vi har fortfarande inte satt nåt datum.. Vi ska kolla på de så snart som möjligt... Vi tror att det kommer bli i Juli iaf... =)
Men det är mycket som ska fixas... Vi har ju fortfarande inte bestämmt för vilken kyrka de kommer bli... Men de kommer när de kommer... Ett datum måste iaf sättas först... =)

Kommentarer
Postat av: Favorit Plingen

Åh jag längtar också. Det kommer att bli din och min lyckligaste dag i livet ! =) Puss

2008-12-29 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0