Bilder på bullarna o bio ikväll =)

Nu e bullarna klara... sista plåten blev lite bränd.. Men de för inget... DOm blev ganska stora... Bara 24 s, egentligen skulle de blivit 35 st...


Finfina va? =)

Dom brända =)

Alla utom hjärtat... De har vi ätit upp =) och gott va de =)

Nu ska jag göra iordning mej för jag, Anders, Björn och Anna ska på bio...
Vi ska se
 Jag hoppas att den är så bra som alla säger.... Men den verkar rätt bra när man kolla på trailen...
Innan bion ska vi äta... Sen köpa massa massa massa popcorne... Jag verkligen älskar bio popcorne =)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hoppas ni har en mysig kväll nu då:)!

2008-12-13 @ 18:48:31
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0