Borta bra, men hemma bäst..

Åhh nu e vi äntligen hemma... Efter 6 timmar liv, tjat och bråk i bilen sitter jag nu och lyssnar och njuter av tystnaden... De enda som låter emellanåt är grannen som nyser och min magen som kurrar..
Vi har haft en underbar weekend i Kramfors/ Härnösand... Massa snö, massa djur, och anders underbara systersfamilj!

Anders hittade nyss ett hus för 175000 i härnösand.. Båda e väl skapligt sugna på flytta upp.. Speciellt när man varit där ett tag....

Imorn börjar Anders jobba igen... Men bara måndag och tisdag... sen e de ju nyårsafton, och på torsdag fyller jag ju 25 bast =) Och på fredag sk jag ha min brakfest... =) Men de blir nog inte så brakig eftersom vi bara blir ca 15 stycken... Men ja får ju träffa mina vänner och de e ju det som räknas.... =)
Åhh vad jag längtar!!

Nu ska vi kirra nåt och käka innan jag dör... Jag har bara ätit en koktkotv på hela dagen =/ och de sen 7.30 imorse... HUNGRIG!!

Jag tänkte uppdatera lite sen med bilder och så....

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad mysigt att flytta till härnösand :D!!

har visserligen aldrig varity högre upp än gävle, men det LÅTER mysigt :D!

2008-12-28 @ 18:15:19
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0