Bra varningstext på jordnötsringar!! =)

idag lagad jag Anders nya favoritmat.... De e 2a gången ja jorde den och den blev nästan ännu godare den här gången... Eller så va e för att jag inte käkat nåt på hela dagen o va en aning hungrig...

Efter ,aten pratade ja me en arg Hanna... Hon behövde bara säga Hej, så sa ja, Oj Hanna du låter arg....
Så prata vi lite, sen skulle hon ringa upp mej.. Mmm ur gick de me de då?
Aaa ja ringer väl henne imorn...

Sen gick ja o älsklingen över till Ö&B, o fyyyy vad julsaker dom hade!! Äh ja villle ha alltihop... typ..

Men vi köpte de här istället...

Lilla jordnötsringpåsen... 450 gr....

Av nån underlig anledning gillar ja varningstexten på en jordnötsringspåsen
"KAN INNEHÅLLA SPÅR AV NÖTTER"
Aaa de får man ju faan hoppas om de e det ja köpt!!


Aaa ja hade ju min lista på vad ja skulle göra idag....
Nu ser en ut såhär:

Min Todolist för idag:
1. Tvätta   Kämpigt värre! Hänga & vika tvätt med en hand.. Pröva de du!
2. Trolltiden ((mellan passen)) Trolltider va såå dålig, så ja somna istället... Nu e den raderad..
3.Anna kommer förbi, och väntar på tåget Anna kom inte.. Hon gick till Hemtex istället =)
4. Till Luna VC och hämta papper..
5. Ev sälja min mobil. Japp 700kr rikare =) kom en jätte trevlig kvinna från  Sthlm o köpte den =)
6. Komma på julklappar till alla... =/ skit trist!

Så de e väl ändå rätt bra??

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, står det verkligen det på påsen?? ;-D

Ha en bra helg!!!

2008-12-05 @ 17:08:44
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0