DÖDSDOMEDAGEN KL 15.00 *NERVÖS*

Heeej Onsdag!

Idag gick ja inte upp förrän 10... Faan va skönt de e o bara ligga o dra sig i sängen... I love it!

Usch idag kommer riktiga dödsdomen... klockan 15.00 ska jag var apå Huddinge o prata me läkaren... Ja e skit nervös!! Anders har som lite dåligt samvete att han inte kunde följa med idag. Men ja sa att de absolut inte behövdes... Jag har j pappa med mej... Dessutom hade jag nog egentligen velat åkt själv... För om dom säger nånting... Typ Aa du e dödende ((haha)) då behöver jag ju inte säga de till nån, varför ska andra oroa sig för mej??

Skulle ja få tex cancer, och sagt att Du har ca 6 månader kvar o leva.. Då skulle ju ja bara leva livet.... Dra på en resa shoppa lite... Se till att ja inte har nå skulder som nån fterlevnad får ta hand om osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0