Fit For Fight

Såå då har jag varit occk tränat... Jag fick massa nya övningar, dessutom fixade vi tekninken på de gamla... Såå nu ska ja bli fit!
Det kndes iaf jätte bra...

Imorn blir ju jag homealone....
Vad sak man göra då da?? Nån som vill öla med mej???

Idag har jobbet varit hmm jobb... Inget mer sagt...

Imorn efter jobbet hade jag tänkt och dra till gymmet direkt, träna, kasnke basta lite.. Men ja vet inte... Känner jag mej själv rätt så kommer de sluta med att jag sitter hemma själv, med pocorne, datan i knärt och tv:n på i bakgrunden...
Aaa ja vet inte... jag tar iaf me mej träningskläder så får vi se hur man känner...

Nu ska jag fortsätta o kolla på Du Är Vad Du Äter.... Hon som e me har ju sitt barn på min förskola... Det fick man se i början av programmet =) Så mitt jobb har varit med på TV idag =)

Hur har din dag varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0