Före & Efterbilder =)

Ja fick ett tänk igår kväll att jag skulle städa ur klädkammaren, och vika om mina kläder..
Så efter att jag suttit vid datorn en stund imorse hade jag fortfarande tänket kvar.. Så jag började röja.. Massor...
 
Som tillsynes behövdes det verkligen städas...

Kläderna låg verkligen hillerombuller och jag hittade absolut ingenting när jag skulle ta fram de... Jag vek och kastad en hel del... Eller kastade gjorde jag inte...

Våran granne är aktiv i en Poleninsamling, så i källaren finns ett stort rum som är fullproppat med gamla klder, filta, skor och mycket mycket mer.. Så jag tänkte lämna mina kläder o skor dit... Bättre att det kommer till nytta än o bara slänga dom på tippen...

Efteråt blev de nästintill tomt därinne... Nu ska jag bara gå ner med polen grejorna, en tavla och resväskan som ska ner i källaren...
Duktiga jag!

Men vad ska jag göra nudå??
Kanske kolla på en film... Äh ja ska först ner i källaren o fixa allt =) Sen får vi se vad som sker... Skulle behöva ta mej till gymmet o springa bort lite fet på löpbandet... Men ja orkar nog inte det.. Kanske tar mej en promenad ner på stan... Men vad jag ska göra där vet ja inte...
Ähh de löser sig...

Kommentarer
Postat av: Sarah

fast du har väl inget fett eller?

2008-12-12 @ 11:46:45
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0