Godnatt

Hoppas ni alla har haft en trevlig kväll.. Jag och min Älskling har kollat på 2 filmer... Hörrni ni som känner mej, e ni inte en aning förvånad att jag höll mej vaken??? haa??
Först såg vi Wild Child... Jag tyckte den va helt ok... Typisk tjejfilm som jag gillar... Den andra filmen vi såg var Juno... Också en helt ok tjejfilm precis som ja gillar =)
Imellan där såg vi faktiskt dom sista minuterna av Idol...
Jag har ju inte ens sett nåt av de, aa förutom intagningen...((kom inte på namnet)) de e ju bara de som e kul, när alla pinsamma skämmer ut sig...
haha

Nu ska jag hoppa ner i sängen med min älskling, för nu e jag tok trött!!!


imorgon hoppas ja på att Anders ska lussa frukost p åsängen åt mej...
Men de får ja nog inte....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej! :) Vilken fin blogg du har med roliga & varierande inlägg! Good work! Besök gärna min blogg & lämna en kommentar? Ha en bra dag! :D

2008-12-13 @ 11:28:26
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0