Jag är livrädd!

Aaa de e vad jag är... Jag är verklgen livrädd för vad det kan vara för fel på mtt öga...
Att dom inte hittar någor gör inte saken bättre... Eller hittar gör dom ju.. Dom har ju hittat att det är nåt som är fel.. Men inte vad som är felet, och inte vad felet kan beror på...

Jag gråter flera gånger om dagen för att jag är så rädd....
Även fast jag inte vill visa mina tårar utåt så rullar dom rättsom det är ner på min kind..

Jag pratade med läkaren idag... Igen.. Hon berätta att jag skulle göra om vissa delar av elektrofysilogiskaundersökningen.. Eftersom att de har blivit sämre..
Jag kommer förmodligen få alla kallelser på måndag eller tisdag...


Vad kan det vara? Är nåt som kan smittas till de andra ögat?
Vad händer då? Är det en kronisk sjukdom? Kan det försvinna?
blir de operation? Är det nåt farligt?
Kommer dom ens hitta vad det är för fel? Vad är det för nånting?
Kommer de bli ännu sämre`?


Kommentarer
Postat av: Minna

Det är nog ingen fara. Min teori är att du när du kom från thailand fick nått virus som satte sig på synnerven och därför förvsagade den. förhoppningsvis så kommer synen tillbaka. Min fd arbetskompis fick ju sånt i örat så han har jättemycket nedsatt hörsel på ena örat nu å de vet inte om han kommer få tillbaka den eller inte.

2008-12-12 @ 10:25:34
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Ann-Catrin Bergström

hej! Ville bara fråga om du lider av järnbrist, isåfall vilka symtom, eller vad har du ...? Själv har jag järnbrist, och orkeslös, många symtom...och sköldkörtelproblem...

Ursäkta, men försökte slå upp på din sida,och se om det stod något med blod/järnbrist?

mhv Ann-Catrin

2010-07-20 @ 16:55:21
URL: http:// bitchens blogg.se
Postat av: sandra

Hej!

Nej jag lider inte av järnbrist. Det visade sig att jag hade enormt lågt B12 värde i kroppen.

Kroppen tar inte upp det som den borde göra. Jag fick 5 injektioner till en början för att snabbt få upp värdet, och nu äter jag medicin för det.

2010-07-21 @ 20:28:31
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej!

Nej jag lider inte av järnbrist. Det visade sig att jag hade enormt lågt B12 värde i kroppen.

Kroppen tar inte upp det som den borde göra. Jag fick 5 injektioner till en början för att snabbt få upp värdet, och nu äter jag medicin för det.

2010-07-21 @ 20:29:48
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0