Jag har gjort de igen..

De här med skinka kanske inte e så himla rätt.. Asså för mej menar ja.. Förra året när jag promt skulle göra en, eller aaa ja skulle ju bara griljera den.. Då när jag stoppade in den i ugnen gick jag och Anders och kollade på tv... Efter typ 40 minute.. - SHIIIIIIIIIIIT skinkfan!! Vi har glömt den!!
Aaa de va då. De va 2007...
Nu är det ju slutet på 2008, jag tänkte att iår.. Då jävla... Grymtgod skinka ska de minsann bli.. Japp.. ((Jag menar inte att den från 2007 va äcklig.. Den va god..))
japp dax och griljera... Hur faan gör man??
Ja ringer morsan och hon berätta... Ha enkel match!
Allt blir as bra, och jag stoppar in den i ugnen på 200°C precis som man skulle... Låter den stå inne i ca 20 minute... Ska hämta ut den...
SHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT Älskling! Jag har ju för faaan snabben på :s
Anders suckar och säger..
- Bra älskling.. Du har gjort det igen...

Ja ta mej 1000an, jag har gjort det igen... Nästa år då, då jävlar kommer den bli perfekt!!
Nu väntar jag på att jag ska få ta mej ett bett av skinkan på en knäckemacka med masssssssa senap.. Mumma!

Imorn bliré frukost på sängen... Aaa asså JAG ska få de =)
Anders säger att de e ju bara julafton 1 gång om året, så då kan jag väl få det då.. Om jag absolut måste... Men ska ja ha kaffe får jag göra de ikväll, så han bara kan trycka på knappen =)

Vi har förövrigt öppnat våra julklappskuvert från hans farmor & farfar & amiljen Sjöberg..
Av hans farmor & farfar fick vi pengar.. DOm ska vi lägga till våra resepengar.. Och av familjen Sjöberg fick vi presentkort på Ticket... Precis som vi ville...
Såå til våren blir det förmodligen romantik i Paris.... =)

Nu ska ja knapra en knäckemacka...

Hoppas ni alla kan sova gott inatt... Och hoppas på att tomten kommer...
Själv kan jag aldrig sova dagen innan julafton.. De har hängt kvar sen jag va liten... jag e ju bara för nyfiken...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahahahhahaha värsta bra ju :)

2008-12-23 @ 22:10:56
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: feztis

hahaha, jag har aldrig vågat mig på det där med skinkan, det får min kära mor sköta :D



Trevligt med resa, det är alltid skoj :D

2008-12-23 @ 23:33:09
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: anette anders

god jul önskar anette anders i åkersberga.

tack för en trevlig kväll i södertälje.

hoppas armbågen läker

2008-12-24 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0