Julkulor på IKEA =)

Såå nu har vi flängt runt... Vi skulle ju bara åka till plantagen och köpa blompinnar och så skulle vi ju äta på Donken.... Aaa de gjorde vi..
Och fyy faan va McDonalds är äckligt!! Jag fattar inte varför man blir så galet dålig i magen av o käka där.. De e likadant varje gång...
Efter Donken övertalade jag Anders att vi skulle åka till IKEA och kolla julgranskulor... Domhade inte sånna ja ville ha på varken jula eller rusta... Visserligen hittade jag grymt snygga kulor på rusta... Dom va rosa.. Men 40 spänn för 4 st tyckte jag va lite dyrt... Även fast dom va sååå fina...
Så vi åkte till IKEA som typ mer än hälften av stockholmsinvånare tyckte att dom skule göra idag... De va galet mycket folk!!!
Men efter armbågat sig fram till julpyntet hittade jag finfina julgranskulor som de fick bli...

Vi köpte även Marias julklapp där...
Vi e så bra jag och Anders när vi går på IKEA, vi går raka väen dit vi ska, istället för o kolla runt... Varken jag eller Anders gillar o gå på IKEA egentligen... Bara om vi vet vad vi ska ha kan de va kul o gå där...
Efter IKEA åke vi hem, eller aa först till Ö&B, för o köpra dricka.. Där hittade vi även Harry Potter filmen... 1 an =) så nu har vi alla =) aa eller vi väntar väl på att 6an ska komma ut på film me, och bli billig =)


Nästa helg ska vi åka o köpa julgran, glitter och julbelysning =) Åhh vad jag längtar!! Jag måste öven köpa den där julgransmattan som jag har hittat på Hemtex.. Det kommer bli en toppen jul iår tror jag =)
Dessutom vet  jag vad jag ska köpa till Anders i julklapp =) ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska jag absolut göra, du får gärna läsa min blogg också, och lägga till den på bloggkoll :D

2008-12-14 @ 20:43:23
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0