Magsjuk??

Utgången igår blev inte alls som jag tänkt mej.... Jag hade ju hoppats på o ha riktigt kul.. Men lättare sagt än gjort, eftresom båke AK och Lisa bara försvann hela tiden...
Efter 1,5 timmes tråk, kom Anders.. Vi va kvar i ca 30 min.. Sen drog vi.. Då hade AK och Lisa försvunnit nånstans, och jag mådde inge vidare, hade ont i magen och hade dessutom riktigt riktigt tråkigt... Så jag orkade inte leta eftre dom så vi drog...
Vi va hurtiga och gick hem...
Innan Anders kom, så tog vi en turkiskpepparshots... Tänkte att jag får kanske roligt om jag inte är 100% nykter... Men nej.. Den smakade bara skit.. Helkonstigt smakade den...

När vi kom hem och jag borstade tänderna så spydde jag.. Trodde helt rligt att jag fått magsjukan... De trodde ja iof redan innan jag gick ut...
Då hade jag varit tvungen och springa på toa 12 gånger... Men ändå så mådde ja inte dåligt... Jag hade bara ont i magen... Inget mer...

Imorse vaknade jag 8.30 av att jag behövde kuta in på toa... Aaa då va ja nästan säker på att jag fått nån slags av magsjuka... Efter de höll ja på och spy, men klara mej utan de... Sen somnade jag om med riktigt ont i magen...
När jag sedan gick upp 12.00 hade de nästintill försvunnit.. Jag vågade inte gå me Anders till sitt jobb för att hämta bilen, för om jag skulle få en attack...
Så jag la mej på soffan och somnade till Rent Hus...

Sen kom Anders... Jag vaknade av att han satt på soffan och tittade på mej.. Men jag hade inte hört honom när han kom och stod i hallen och ropade på mej...
Konstigt... Dessutom e jag fortfarande galet trött...

Vi har hållit på i tvättis sedan 17... Och nu e den egentligen slut, men vi kan ha den kvar där 45 minuter efter....

jag har förresten fått svar på mina blodprover som jag har gjort.. Dom såg helt ok ut, förutom att jag hade lågt B12 värde.. Men de skulle hon skicka till min vårdcentral för uppföljning...  Jag har även fått tid till ryggmärgsprovet... USCH!!
7 januari ska jag göra det.... HJÄLP!!!

Nu ska vi ner i tvättis igen, sedan ska vi väl kolla på film...
Imorn blir de julgransköp, ner på stan en sväng, köpa julskinka och slå in alla julklappar.... =) Så en fullspäckad dag med andra ord...


Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du får det du med :D

2008-12-20 @ 21:42:28
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mipan

Skulle va jättekul å komma men jag kan nog inte tyvärr. Henriks syster fyller år samma dag så vi ska till Göteborg då.:)

2008-12-21 @ 10:16:57
URL: http://minnaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0