Mysdag på stan

Idag hade ju ja tänkt gå ner på stan... Men eftersom jag fick lov o ta min höst/ vår jacka va de ganska kallt... Så när ja klev utanför dörren såg jag att de var massa folk vid busshållsplatsen.. Yes tänkte ja när jag stod där i regnet, och kolla på klockan... 1-2 minuter kvar tills bussen skulle gå =) ja skynda mej över vägen och stod där och vänta... Så kom bussen...
Tur att jag inte gick! Va min tanke när ja satt på bussen...

Väl nere på stan, skulle ja gå till Luna VC och hämta ett papper.. Men då va de lunchstängt...

Happ, då va de bara o möta upp AK.. Hon va i Luna så de va inte så långt bort...
Efter de gick ja o köpte en julklapp till syster... Sen blev de lunchtime! Vi käka på Lillebrors.. Ja en tacotallrik o AK en tonfisksallad..
När vi suttit där 1 timme kom söta Zandra och underbara Kevin förbi... Vi drack kaffe o snacka massa skit... Ja skrev en lista på vilka vi ska skicka julkort till.. Jag skrev även en lista vad jag skulle köpa till alla i julklapp... Nu e alla klara förutom till pappa och anders... Men pappa är lätt de vet ja ju vad ja ska köpa...  Värre e de till Anders... Nån som har nåt bra tips??

Julklappslista:

1. Anders
2. Jessica
3. Micke
4. Mamma

5. Pappa
6. Anton
7. Jessica & Micke
8. Mamma & Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0