Ni har väl inte missta att JAG ska gifta mej ??

Hallå!!
Nu e vi hemma igen efter en toppen julfirande hos mina underbara föräldrar i Ösmo...


Vi har verkligen haft det hur underbart som helst! Och jag har fått de absolut bästa julklapparna jag någonsin kunnat drömma om..

Jag har fått en systemkamera... Nikon D 60.. Av min älskling!! ((galning))
Aaa ni ser ju som sagt allt vi har fått.... 1000 tack alla!!

Ni har väl inte missat att vi ska gifta oss i sommar??



Min underbara ring =)

japp jag ska bli Fru Sjöberg =) Eller vi har inte betämmt efternamnet egentligen... Så vi får se vad de blir =)

Idag kom Anders föräldrar hem till mamma o pappa.. VI käkade julmat och umgicks.. De va verkligen jätte trevligt!
Sen åkte vi hem, för att förbereda för imorgon.. Vi ska ju till Bettan o dom i Kramfors.. De ska bli jätte kul och träffa dom också.. Sen ska vi åka hem på söndagen... Och på måndag börjar Anders och jobba...

Mamma o pappa firade mej idag också.. Jag fyller ju snart år... Och då e inte dom hemma... Jag fick 1500 kr i resecheckar =)  Helt underbart... =)
Vi fick ju även de av Anders föräldrar och syster.. Så snart e vi nästan på väg... Vi vet inte hur och vart vi ska åka... Paris, en weekend i vår eller en vecka till nåt varmt land i sommar... Hmm.. Eller kanske spara till smekmånaden???? =)

Nu ska jag vara social mot min älskling!
Han blev för övrigt jätte glad för sin julklapp =)

En massage "dyna" =)


2 söta tomtar =)


Anton leder in tomten till vardagsrummet...

Tomten fick en liten kram =)


Galet med julklappar!!! Mestadels till Anton.. Dock tröttnade han på och öppna efter ett tag... Han blev jätte glad för bilbanan som han fick av oss =)

Nu blir de chill =)

God fortsättning på er alla! Och tack för alla gratulationer =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh tack ^^ :)

2008-12-25 @ 19:23:51
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Limpan

Galet mysigt du har haft det... Å ett mega GRATTIS till er båda pommes vilken ring...Spara pengarna till smekmånaden röstar jag för : ) Puss...

2008-12-28 @ 02:39:40
URL: http://kimolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0