Onsdag!! =/ Önska mej Lycka Till!!

Fyy,, undrar avd som  hände imorse.... Jag har ingen aning... Ringde inte mn klocka? Eller vaknade jag av att Anders vklocka ringde??
Fyy så jag frös igår kväll... Jag va tvungen o gå upp och hmta min tjocka kurikurifilt.. Den e varm o mysig....
Efter de somnade jag.... Men då hade jag redan legat o vänt o vridit på mej i 2 timmar...


Kvällskonversation...
:
Jag: Är det jobbig när jag ligger så nära dej...
Anders: Nä...
Jag: Bra för jag tycer de e så mysigt o somna nära dej..
Det blir tyst... Sedan säger :
Anders: Jag tycker bara det är så tragiskt..
Jag: Va? vadå?
Anders: Ja att vi har haft inbrott, men dom har bara tagit din halva av sängen...

Haha okej??

Glöm nte önsa mej lycka till idag.... Jag ska ju till läkaren, för vidare undersökningar....

Kommentarer
Postat av: helena

hahaha... de där låter ungefär som mej och jocke.. =)

2008-12-17 @ 22:53:43
URL: http://heliina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kul replik!

2008-12-18 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0