Röd näsa =( men snart ledig =)

Heeej!
I gårkväll när jag skulle sova hade jag galet ont i knät... Men bara när jag flyttade på de inte när de va stilla... Jag tror att det blivit överansträngt sedan igår...
Imorse när jag vaknade hade jag galet ont i min näsa!! Aaa de kändes som om jag fått en smäll, me ja tror attd et "bara" är en finnfan som e på väg... Åhhh de gör så himla ont!!

Nu måste j springa till tåget.. Aaa va najs, sista dagen idag =) Sen e de leeeeeeeedigt...
Faan ja kollá hur julen låg nästa år.. Den e helt värdelös... Julafton på fredag.. De betyder ju att det inte är nån ledighet alls...

Isag ska ja försöka hinna köpa pappas julklapp.. DÅ e ja helt klar.. Aa eller ja kanske ska hitta nåt me till mamma o pappa.. Asså tillsammans tlll dom...
Undrar bara vad....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har =) Hoppas finnen försvinner snart ;P

2008-12-22 @ 14:22:34
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERRASKNING!

sv: Idag har jag förberett för julen! Handlat klart alla julklappar (äntligen!), handlat mat och pluggat lite grann... har tyvärr tenta precis efter jul!

Vad har du hittat på idag då?



KRAM!

Isa

2008-12-22 @ 18:20:43
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0