Svar till Anonym! Hemma igen

Ibland undrar jag vad folk tänker...
Varför skriver man en kommentar om man inte vågar stå för vem man är???
Någon feg Anonym undrade om jag inte tyckte det kändes konstigt att jag umgås med min pojkväns ex....
varför? De e över 8 år sen dom va tillsammans!
Dessutom är hon lycklig sambo och mamma till Kevin 4 månader.. Och Anders är lycklig sambo och husletare med mej! Så de finns ingenting där som oroar mej...
Jag hoppas att du är nöjd med svaret...

Jag skulle derremot aldrig i hela mitt liv umgås med hans senaste ex.. Men de e av annan anledning!

Folk behöver inte lämna kommentare i min blogg så länge ni inte kan stå för vem ni är!

Idag har jag somsagt träffat Zandra och Kevin nere på stan... Vi gick runt o kolla lite medans Kevin sov.. Lillfisen hade feber =/ Stackarn!
Jag hittade äntligen en kalender! =)
Sen gick vi och fikade... Ja köpte en latte och en lussebulle och Zandra köpte en islatte..
Kevin har blivit så himla stor! Han e jätte stark i nacken o benen.. Och han skrattar hela tiden, förutom när han e hungrig...
Efter fikat blev de ett snabb besök på bolis.. Zandra skulle köpa nån öl till Krille...
Sen var det dax och åka hem... De va verkligen svinkallt nere på stan...

Nu ska jag kolla vad det finns för jobb på marknaden =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där!

Jag ska köpa en i sthlm, om dom inte är slut där också... kram!

2008-12-11 @ 15:04:24
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Alldeles riktigt...Jag är så lycklig med min sambo/fästman och våran son.Att jag börjat umgås med Sandra är det bästa jag gjort,bättre kompis finns inte,vi har så jävla kul tillsammans,någon e kanske avundsjuk?Vad vet jag!

2008-12-11 @ 15:24:24
URL: http://lillfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0