Tråktisdag & Negodag!

Såå tisdag... Finns de nån tråkigare dag? Nepp... framförallt inte när man dessutom är sjukskriven... Ja har inte gjort ett piss..
Kollat efterutbildningar och jobb.. De e ju typ de... Ja måste hitta en bra utbildnng me ett roligt jobb som man kan tjäna lite pengar på...
Jag vägrar utbilda me till förkolelälarer! Jag vill inte ha massa studielån, dessutom gör oftast förskolelärarna precis sammasak som barnskötarna... De e iaf samma ansvar man har, och på mitt förra jobb, va de absolut ingen skillnad..
Jag tror inte ens att jag vill jobba med barn... Man blir ju bara sjuk helatiden, gamlingar vill ja inte heller jobba me, för dom luktar!
Ja skulle nog kunna tänka mej o jobba i en reception... Men då e ja ju sämst på engelska.. Så de funkar väl inte heller....
Klädbutik.. Aaa riktigt kul, men för enformigt och stå och vika kläder typ hela dagarna....
Sitta i kasan på Konsum, Ica o Willys... Fyyy faan va tråkigt... Förresten sommarjobbade ja på ICA när ja va 15...
Städ... Hmm ja de e eju faktiskt ganska kul! Dessutom e de grymt betalt... Jo faktiskt! Jag har jobbat för ISS.. De va faktiskt riktigt kul!
Hmm kanske ska gära som de andra miljoner invånare, som inte vet vad man ska göra.... Starta en städfirma =)

Mmm... Eller inte!

Usch vad allt suger! Jag bara känner depp idag... Kanske borde gå o lägga mej, dra täcket över huvudet o hoppas på att aldrig mer vakna... Hmm ja de vore kanske nåt...
Först måste ja försöka fixa bloggen... Eller så skiter ja i den me... Kanske ska stänga ner den för gott? Äh ja vet inte.. Ja vet inte ett skit...


Kommentarer
Postat av: Emelie

verkar som om du är på samma humör som jag idag

2008-12-02 @ 14:04:01
URL: http://girlyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0