Planering inför bröllopet

Oj oj... Jag som skulle städa idag.... Eftersom jag fyller 25 på torsdag, och vi får gäster både på torsdag och fredag.... Så kan de ju inte se ut som ett bombnedslag här juh!
Men jag har faktiskt inte ens duschat, som jag sa att jag skulle göra för flera timmar sen.... Nu e ju klockan 14.30 och de e ju iaf 4 timmar sedan jag sa at jag skulle göra de... Men men, nu e de inte gjort...
Jag har ju haft annat för mej... Jag har kollat som en galning på olika bröllopssidor... De e ju grymt mycket som ska fixas.. Jag har iaf bokat kyrkan och lokalen.. Det känns ju grymtskönt..
Men sen då, allt annat som ska fixas... De e miljarder me stuff... Kan man inte bara hyra nån snubbe som gör allting?? De hade varit det lättaste och mest bekvämaste....

Saker som ska fixas:

♥ Inbjudningskort
♥ Färger- Tema
♥ Vandrarhemmet
♥ Maten
♥ Hindersprövning
♥ Dukning
♥ Kläder
♥ Fotograf (( Ev klart))
♥ Boka bröllopssvit till bröllopsnatten

Utse tärnor och marskalkar

♥ Utse toastmaster

♥ Tårta
♥ Blommor
♥ Håruppsättning
♥ Naglar
♥ Önskelista ((?))
♥ Prata med prästen
♥ Serveringpersonal
♥ Musik
♥ Bordsplacering
♥ Vigselprogram & festprogram
♥ Drycker

De e de jag kommer på nu som ska fixas.... De e ju inte bara 1 sak....


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag lär nog inte ha några pengar kvar tills ja kommer tillbaka till sthlm...:-S

2008-12-30 @ 14:57:49
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

haha, bridezilla here you come.... ;) kram

2008-12-30 @ 17:15:59
Postat av: Ellen

Låter som en himla massa jobb! Lätt att man ska anlita hjälp!

Och masken var sjukt skön... Lite läskig bara. :p

2008-12-30 @ 22:40:03
URL: http://ellenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0