Varför just jag?

Okej... Idag va ju ja hos läkaren... Ja skulle ju få reda på hur vi skulle gå vidare me de här....
Dom tycker att det är mcket märkligt att dom inte vet vad de är...
Iaf, vi ska fortsätta utreda, ja kommer bli skickad på olika teste för bl a olika sjukdomar... De första ja ska göra är tt ryggmärgsprov.... =/ inte så hett!
Sen kommer de bli ett antal blodprov....

Jag är nog inte till för att finnas..........

Det kändes absolut inge bättre av att varit där... Snarare sämre... Känner mej fruktansvärt ledsen och deppig...
Varför just jag?
Är det nån som straffar mej för nått?

Det kändes iaf skönt att pappa va me... 

Jag hann träffa ingela där en sväng hon hälsade på D..

 


Kommentarer
Postat av: Favorit Plingen

Du är visst till för att finnas ! Tänk inget annat. Det kommer att ordna sig, jag lovar . Puss

2008-12-10 @ 21:05:35
Postat av: Elin & Wilda

Ah, ryggmärgsprov... hoppas du får en narkosläkare som KAN stoppa in nålen rätt.

samma sak som när man tar ryggmärgsbedövning, vilket jag gjorde i samband me förlossningen, och de stack fel flera gånger vilket resulterade i att de läckte(läcker?) ryggmärgsvätska... Se till att ligga helt jäkla blixtstilla nör dem sticker dig, o kräv att få en erfaren läkare!

2008-12-11 @ 00:50:16
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0