Ny säng och Thailand vad mer kan man önska??

Kan det bli bättre??

Nu när både jag och Anders har varit lediga, har vi inte gjort många knop... Bara slöat.. Vi har inte gått upp före 12 en enda dag... Men det har varit såååå mysigt och bara ligga och dra sig i sängen utan att nån väckarklocka som tjuter och nästan ger en migrän...
Att vaje morgon få vakna upp vid hans sida, gör att jobb dagarna blir lättare... DEN BÄSTA AV DE ALLA!

Vi va iväg till Heron City härom dagen... De slutade med att vi köpte en ny Tempur säng... Äntligen kan man snart få sova utan o vakna upp me ryggskott... Åhhh jag vill ha sängen nu... Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. Eller vad e de man säger??

Igår va vi nere på stan en sväng... Vi va inne på Ticet och boka en resa till Thailand... Lovley! Så 1/4 drar vi från landet.. Det ska bli riktigt nice... Sol, bad, värme, drinkar och självklart de bästa av allt... Bara jag och Anders... ♥

Jag fattar inte varför jag har slösat bort mitt liv på massa nötter, när han har funnits bara ett stenkast från där jag tidigare bott... *mycket dumt!* men han har ju haft sitt ex visserligen.. Och jag har väl skaffat mej erfarenhet =)

Idag har vi varit på hockey... SSK- Linköping... Bra match förutom att det blev 2-2... Attans osis att Klasen missade straffen... Men men...

Nu ska ja hoppa i soffan och gossa me min underbara pojkvän....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0