Söndag...

Igår hade jag så fruktansvärt tråkigt så jag valde att gå och lägga mej istället för att sitta uppe och sura... Så kvart över 9 hoppade jag ner i sängen... Usch vad tråkigt... Och stackars Anders fick sitta uppe själv och kolla på film...  Förlåt.

Imorse va jag helt utvilad... Jag vaknade halv 8 av att grannarna höll på och banka och skrika... Efter att jag legat och lyssnat på dom i 45 minuter bestämde ja mej för att gå upp och gå ut och springa...
Sagt och gjort... Jag kan inte fatta de själv att JAG var ute och sprang.. Helt själv dessutom... Anders låg fortfarande och sov nör jag 45 minuter senare kom tillbaka.. När jag kom tillbaka hoppade ja in i duschen och fy vad skön det va!! Sen blev det frulle..

Jag och Anders va iväg till Sydpolen idag, för vi ska ev börja träna där... Vi bokade tid för prövning med instruktör.. Så på torsdag ska vi dit=)
Efter det tog vi ett varv nere på stan. Jag köpte nya skor... Ett par hederliga jumpadojjor=) Anders skäms ju ihjäl nör jag har mina gamla utslitna 4-åriga nikeskor...
Efter det åkte vi iväg och lämna in min mobil på lagning... Igen...
Och för att efter de för att fördriva tiden åkte vi till ÖB och kollade på turkarna, mupparna och pansionärerna som va och söndagsshoppade på ÖB..

Sen blev det middag hos svärföräldrarna=) och eftersom jag inte äter kyckling, så hade Karin gjort köttbullar till mej... Jätte pinsamt, men väldigt väldigt tacksamt!

Nu har vi tvättsugan, inte allt för kul faktiskt...


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0