Inte ok och ok!

Jippie! Kristina har äntligen fått sin lilla bebis =) Nu e de iof 1 vecka sen... En lite Hugo på 3,9 kg.. Åhh ja e så glad för hennes skull.. Som hon har väntat och längtat... Och ja me för den delen...
Ja längtar jätte mycket tills jag får träffa henne=)

En annan kul sak e att Ylva och Daniel fick sitt andra barn idag=) Grattis till er...


En sak som INTE är OK är att det satt en gubbe mittemot mej på tåget hem från jobbet nu, Han tar upp en digitalkamera och håller på med den. Helt plötsligt tar han ett kort... PÅ MEJ!!! ?? Absolut inte okej!! Sen efter det så reser han sig bara upp och går iväg... Jag blev så chockat så ja bara satt där som en fågelholk... Killen breve mej undra lixom jag va de där va om. Jag hann inte säga nånting.. Sen ser jag honom gå av tåget i Östertälje...

En annan sak jag uindrar över är vad som helt plötsligt hände med vädret... Nu e de ju 17 mars och det har varit "vår" ganska länge.. Men nu kom de ett bakslag... SNÖ!!!
Men jag får väl glädja mej åt att jag och min älskling bara har 15 dagar kvar i detta land... Åhh jag längtar till Thailand, men jag vill absolut INTE flyga.. Jag har sån fruktansvär ångest inför de....


Nu ska vi ner i tvättisen sen ska ja krypa ner i sängen och sova.... ZzZzZzzZzzzz


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: niklas

aj aj aj, ful gubbe som tar sig friheter att ta idolbild av dig på tåget? visste inte att någon var förmögen att gå så lågt ;)

2008-03-21 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0