Bara vaknat på fel sida? Eller vad?

Usch, jag vaknade för ca 2 timmar sen.. Känner mej bara irriterad och uttråkad! Vill göra nåt... Jag vill göra nåt kul.. Jag vill umgås.. Inte bara sitta hemma instängt när det är så fint väder ute...
Men den ena har inga pengar och dena andra är inte hemma... Eller nåt sånt...
Syrran har gjort klart sin logistikutbildning nu, så hon ska ha lite mottagning hemma hos mamma o pappa... Orka åka dit... Jag flänger så mycket fram o tillbaka kollektivt, så på min lediga dag vill ja inte sitta på en buss i 1,5 h.
Pappa kan ju hämta mej, men sen då? Ja vägrar åka buss... Och jag vill inte sova där heller...

Nu ska ja kolla på Desperata hemmafruarna... Jag måste bara säga att jag är grymt besviken på er som har ladddat upp alla avsnitten hittils men nu slutat! Nu börjar ju tv.ns program komme ikapp..



Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0