Denna helg, med farsdag o allt!

Igår åkte jag och ander ner på stan vid 16 tiden, det var kulturnatten... Japp vi tänkte bli lite kulturella =) Vi va där nere i ca 20 minuter, sedan åkte vi hem..

När vi kommit hem, lagat mat skulle vi kolla på "Vi hade iallafall tur med vädret". Men filmen funkade inte *arg*.
Så vo kollade på de bästa av Miami Ink.. Sen somnade ja till i ca 20 minuter...
Jag laddade ner massa filmer...
Sen ringde Ullis och frågade om vi kunde köra Maria till dom... Sagt och gjort.. Så vi stannade hos Ullis och Stefan en stund.. Satt ch surrade, drack cola och käka majsflan....
Ja, Stefan och Emi spelade Nintendo Wii =) Faan de e grymt kul, iallafall bowlingen...
Innan vi skulle gå, gick jag, Maria, Ullis och Emil ut med Raffe..
sen åkte vi hem...
När vi kom hem vid 22.30, bytte vi om för att sedan ta bussen ner på stan, vi skulle till CP och ta en öl.. Sagt och gjort, efter det givk vi till Crocks Inn... De va jätte trevligt och roligt.... Vi träffade G där nere me, men de va typ hemligt =) MEn vi satt med dom och snackade...
Sen blev klockan 00.45 och de blev dax att ta tåget hem.. Så vi va hemma 01.10.. De va jätte skönt att det inte blev så sent och hårt igår...
Idag är vi fräscha och pigga! Nu ska vi titta påfilm, sen storstäda och sen åka till svärföräldrarna för att fira svärfar...

Min pappa blir firad en annan dag...
Grattis pappa på farsdag
Jag älskar dej! ♥

De va väl allt för mej!

Hur har era helg varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0