Jag tror jag blivit vuxen...

Tjooo!

Kom nyss hem från stan..
Jag skulle ju träffa min mamma, vi skulle gå lite i affärer och köpa julklappar å så..
När jag ringer mamma på väg från jobbet, berättar hon att pappa och syrran också följer me..
Åhh de va såå mysigt! Jag tror aldrig det har händ tidigare, att hela familjen möts upp i stan, går i affärer och sedan käkar middag...
De va jätte trevligt!

Syrrans mage har växt otroligt mycket!!! Såå fint!!

Åhh vad jag verkligen älskar min familj! Tack för att ni finns!

Ja va inne på Hemtex, skulle köpa julgardiner tänkte jag..
Asså, jag har ju aldrig interserat mej för sånt förut.. Men idag gick jag lös på julgardiner, löpare, grytlappar, och kökshandduk.. Allt i julmotiv...
jag tror att jag har blivit vuxen nu, eftersom ja köpt sånt... =)
Jag köpte även en julstjärna på fot som oxå ska var i köket =)

Här kommer bilderna =)

Myyys vad jag längtar till på söndag, när allt ska upp =)
Julstjärnan blev ju såklart den svarta =)


en Pippiutklädnad till Emilia.. Hon fyller 5 år imorgon, så vi ska dit och fira henne.


Och självklart 2 par leggings till mej själv =)

Nu ska jag hoppa in i duschen... Mina fötter värker och ryggen ömmar =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0