Kärringen förstörde min dag!

Åhh så irriterad jag är på en kärring på tåget...
Jag sitter som vanligt påett 2 säte, med knäna på ryggstödet framfö, väskan på sätet brevid... Då kliver de på en kärring i Östertälje, ((stationen efter min)) och ska prompt sitta brevid mej...
Gaaa!
Hon säger snäsigt åt mej att flytta på sakerna, då jag håller på och göra de snäser hon till engång till, men skynda då!
Då blev ja arg! Och sa till henne att det finns minsann andra platser, du behöver inte sitta här och trängas!

Såå, nu hoppas ja på en bättre dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte förstått det så är sittplatserna faktiskt till för att sitta på, inte för att din väska ska ha en egen plats. Kärringen hade inte behövt stressa dig, men du kan inte mena att hon förstört din dag. Det är faktiskt du som gjorde fel när du placerade din väska där för att slippa ha någon bredvid dig. Du får helt enklt leva med att det är trångt på pendeln. Om det är så besvärligt kanske du inte ska åka pendeln.

2008-11-11 @ 09:37:40
Postat av: Zandra

Herregud,orka klaga på ditt inlägg.Jag fösrstår hur du menar.

2008-11-11 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0