Nyklippt & nyfärgad =)

Idag har jag varit hos läkaren... Hon sa att det är en kraftig virusinfektion... Och de går inte och göra annat än o vänta ut den...
Va faan!
Så ja ska bara gå runt och må som  ja gör.. Hon mätte trummhinnan och de såg jätte bra ut?
På henne lät det som att jag inte alls har ont i öronen...?

Jaja...

Efter läkaren gick ja och klippte mej, det behövdes verkligen!!
Ja köpte även hårfärg där.
Så när jag nu kom hem med 2 dm kortare hår, slängde jag i färgen... Ja va tvungen och ha lite rödaktigt för att inte slingorna skulle bli gröna... De va ju de ja trodde...
Men nu e ja fin i håret igen...

Träffade även Zandra och Kevin också.. Vi käka lite lunch ihop... Myys...


Kort håriga jag...

Rödtott... Slingorna ja hade innan blev rödaktiga =)


Ikväll blir de bara lugnt...
Vad ska du göra ikväll?

Förövrigt är ja fruktansvärt trött på alla som ska lägga sig i varför jag inte vill åka på kryssningen... Kan man inte bara ångra sig? Jag VILL INTE bara åka på den här kryssningen. Mer än så behöver de inte vara! That´s it! OK??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0