Vilken underbar dag!!



Först vill jag tacka alla underbara människor som röstade på mej till Åretsblogg. Ja hamnade
på 4e plats, och är riktigt nöjd med det!
Jag vill återigen gratta Muppsan till 1 plats! GRATTIS GRATTIS =) En helt klar värdig vinnare!



Idag har det verkligen snöat HELA dagen i Stockholml, här i Södertälje hade de varit uppehåll emellanåt..

Jag och Lotta gick ut med några barn, det var rikitgt kul! Det snöade så mycket att man knappt såg handen framför sig =)
Åhh jag älskar snön!

Kom på en sak... Idag satt det en tant på tåget, jag såg mej själv i henne, fast om 60 år.. Hon sa till några unga tjejer att dom var tvugna och sänka sin musik. Fast de där är inte musik, de är bara DUNKA DUNKA.. Haha störtskön tant =)


När jag gick från tåget idag så snöade det så mycket att jag var tvunget och ta en bild...
Men de syntes ju inte hur mycket det snöa =/

Jag hittade även andra gamla roliga bilde
r... På mej och Troy.. Åhh ja sakna honom, kanske sla kolla om man kan va hundvakt snart =) Han tycker ju om snön lika mycket som mej =)


                                                                          Det här va på mej och min älskling i somras..
                                                                          Eller rättare sagt i Maj, då det redan hade
                                                                          hunnit bli varmt =)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jao det har jag men min syster har snott den..När hon var till egypten, har inte fått tillbaka den än...

2008-11-24 @ 18:33:50
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: josef

Det var ju inte alls dåligt med en 4e plats!

2008-11-24 @ 20:24:04
URL: http://josefw.blogg.se/
Postat av: Mipan

oj va skev din banner blev...

2008-11-24 @ 21:16:22
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack söta du ;-) Blev sååå glad att läsa ditt inlägg nu!!! Hoppas du har en kanonkväll..!!

2008-11-24 @ 21:23:03
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0